tirsdag 31. august 2010

JENTE KVELD

Vi er en gjeng på 7 jenter som har holdt sammen i en "syklubb" i 11 år sånn cirka.

Kan vel ikke skryte på oss at vi syr, så blir nærmest å kalle som en jentekveld annenhver uke. VELDIG KOSELIG!

I kveld er det min tur, så mannen i huset er så snill å har bakt en gulrotkake til oss. Dette er hans spesialitet.

(han er forøvrig den eneste som baker i huset, for jeg liker ikke bake....)

006

Så i dag har jeg har jeg handlet inn litt nye blomster. Må ha det synes jeg. Blir litt ekstra fint da.

Ellers er det bare å rydde litt videre. Er ikke akkurat strøkent her når jeg kommer hjem fra endt arbeidsdag med 2 barn alene hjemme.

Sko, klær og sekker midt i gangen, kokkelert på kjøkkenet for bare nevne noe....

008

 

001

004

En riktig god tirsdag til dere alle!

Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar